Turpmāk izmantojot interneta mājas lapu www.klerr.lv, Jūs piekrītat cookie lietošanas noteikumiem. Uzziniet vairāk šeit.
X
grozs(0)

vēlmju saraksts

(0)

VALŪTA:
+371 67419595

+371 27419595

d.d. 11:00 - 19:00

Sestdiena 12:00 - 17:00

Svētdiena - brīvs

Saņēm AKCIJAS un JAUNUMUS
un / vai

 

 

Bieži uzdotie jautājumi (F.A.Q)

1. Ja prece man neder vai nepatīk, vai varēšu to atgriezt?

2. Kā saprast vai prece ir uz vietas vai tā ir jāpasūta?

3. Ja prece ir pēc pasūtījuma cik ilgi ir jāgaida preci?

4. Norādītā piegādes cena ir cena par 1 preci vai par visu pasūtījumu?

5. Vai vajag veikt priekšapmaksu pasūtot preci ar ”Pielaikošanu pirms pirkšanas”?

6. Vai kāds cits var izņemt pasūtījumu manā vietā?

7. Kur ir ražotas jūsu preces?


 

 

1. Ja prece man neder vai nepatīk, vai varēšu to atgriezt?  

Jums ir tiesības 14 kalendāro dienu laikā no preču saņemšanas brīža, atgriezt vai apmainīt iegādāto preci uz līdzvērtīgu vai kādu citu preci, ja prece Jūs neapmierināja, ar nosacījumu, ka prece ir saglabājusi savu sākotnējo izskatu un prece nav lietota. Preces apmaiņas gadījumā piegāde ir bez maksas. Prece, kura ir iegādāta mūsu Showroom "Basteja Pasāžā" nevar nodot atpakaļ vai apmainīt, tāpēc lūdzam pirms pirkuma uzmanīgi pārbaudīt kvalitāti, izmēru, fasonu un materiālu!

 

2. Kā saprast vai prece ir uz vietas vai tā ir jāpasūta? 

Ja preces informācijas lapā ir norādīti piegādes datumi (piem. Piegāde 30. marts – 5 aprīlis), kā arī izvēloties izmēru parādās piegādes datumi, tas nozīmē, ka prece ir pēc pasūtījuma un šajos datumos paredzama piegāde. Bet, ja informācijas lapā pieejamībā ir norāde „Ir uz vietas”, tad prece ir pie mums veikalā! Turklāt, visas preces kuras ir pieejamas pie mums vekalā, ir ietverti īpašā sadaļā "IR UZ VIETAS" mūsu mājaslapā. Lūdzu, ņemiet vērā, ka uz vietas var būt tikai viens vai pāris izmēri.

 

3. Ja prece ir pēc pasūtījuma, cik ilgi ir jāgaida preci?

Pasūtījuma piegādes laiks ir 2. - 3. nedēļas pēc rēķina apmaksas. Ja prece ir uz vietas, tad to var saņemt 1. - 31 darba dienu laikā pēc rēķina apmaksas.

 

4. Norādītā piegādes cena ir cena par 1 preci vai par visu pasūtījumu?

Norādītā piegādes cena ir par visu pasūtījumu, neatkarīgi no tā vai pasūtījumā ir 1. vai 5. preces!

Piemērs:

    1.) Jūs pasūtījāt 1 kleitu un piegādi līdz Bauskai ar Express kurjeru.  Piegādes maksa būs 3.90 EUR. 

    2.) Jūs pasūtījāt 1 kleitu, somu un peldkostīmu un piegādi līdz Bauskai ar Express kurjeru. Piegādes maksa tik un tā būs 3.90 EUR.

 

5.  Vai vajag veikt priekšapmaksu pasūtot preci ar ”Pielaikošanu pirms pirkšanas”?

Pasūtot preci un izvēloties piegādes veidu “Saņemšana veikalā” - jāveic priekšapmaksa tikai 7 EUR vērtībā (tā ir garantijas summa, kura tiek atgriezta klientam, gadījumā, ja pasūtījums nederēja, nepatika un apmaiņa nebija vēlama). Šī priekšapmaksa domāta pasūtījumiem, kuriem  kopējā  summa nepārsniedz 100 EUR. Pasūtījumiem, kuriem kopējā summa pārsniedz 100 EUR nepieciešama pilna rēķina apmaksa. 


6. Vai kāds cits var izņemt pasūtījumu manā vietā?

Jā, pasūtījumu var saņemt arī cita persona. Bet šajā gadījumā Jūs nevarēsiet atgriezt preci, jo pasūtījuma saņemšana veikalā ir domāta tam, lai uzreiz arī pielaikot preci. Jūs varat tikai apmainīt pret citu preci, naudas atgriešana nav iespējama. 

 

7. Kur ir ražotas preces?

Vairākums ražotāju atrodas Eiropā. Sadarbībai mēs izvēlamies tikai pārbaudītus partnerus, kuri nodrošina augstu produkcijas kvalitāti.